روز های .... بهتره نگم اسمشون رو چی گذاشتم!

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

 چند وقتی تصمیم گرفتم نیام این طرفا حال خوبی ندارم

قراره دور بشم

دور دور خیلی دور

اندازه 3:30 مسافت

دوره خیلی دور

حالم گرفته

تحمل این یکی رو ندارم

اصلا نمیتونم تحمل کنم

کاشکی خدا صدامو بشنوه

و نجاتم بده

من از این اقیانوس مهیب و ژرف می ترسم!

نمیخوام دور بشم

از زندگیم!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت9:31---26 اسفند 1391
salam web ghashangi dari b manam sar bezan age ba tabadol link movafeghi mano link kona khabaram kon bye bye

رها
ساعت18:52---17 اسفند 1391
سلام رفیق
بیشتر به وبلاگت برس که از این خوشگلتره بشه
بوس بای


AmirreZa
ساعت21:14---15 اسفند 1391
Bale dg FARNAZZZZ khanum
meske kheali saret shooloogh shode..dg yadi az ma nemikoni..

hade aghal khabar bede esme webet avaz shode !


mahdi
ساعت19:16---5 اسفند 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


یه دنیا مطالب دیدنی وجذاب
ساعت10:07---14 بهمن 1391

او در لانه …
من در قفس …
فرقِ بسیاریست اما . . .
بین پرستویِ شکسته بالِ اسیرِ در قفس، که به آسمان چشم دوخته،
با مرغی که دل خوش کرده به نرمیِ دانه‌ای و گرمیِ لانه‌ای . .
فاصله بسیــــــار است!!
بال‌هایم را بشکنند، مرا در قفس هم کنند،
شوقِ پریدن را چگونه از بال‌هایِ دلم خواهند گرفت؟؟؟
نمــــی توانند ... نه .... نمی توانند ... هرگز نمی توانند !!!


محمد
ساعت19:49---12 بهمن 1391
با سلام وبلاگ خوبی دارید. من تبادل لینک خیلی دوست دارم و هر روز وبلاگ ها و سایت های زیادی می روم تا اندکی از آن ها با من تبادل لینک کنند. امید وارم شما از آن دسته باشید که تبادل لینک می کنید و خواهش می کنم با من تبادل لینک کنید.

وبلاگ ما را با نام مرغ عشق و آدرس لینک کن و خبر بده تا من هم شما را لینک کنم.


امیر
ساعت2:40---3 بهمن 1391
سلام خوب هستید؟ اومدم بهتون سر زدم خواستید به منم سر بزنید ممنونم ازتون

محمدحسین
ساعت20:21---30 دی 1391
سلام فرزانه جون وب قشنگهاینم دقدیمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 29 دی 1391سـاعت 12:22 نويسنده farnaz
яima